آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

داستان کلفت

تقدیم به زن هایی که داستان زندگیشون رو حتی نمیتونستن بگن



بابام به تازگی خونه رو عوض کرده بود. ما به تازگی وارد خانه ای شده بودیم که قبلا باغ بود و بعد از کلی طرح ریختن ساختش تموم شده بود.

زن میانسالی هم اون جا بود که با لهجه با ما صحبت می کرد. وقتی داشتیم می رفتیم که پذیرایی رو ببینیم برای ما تعریف کرد که موقع ساخت اون اتاق این زن هم اون جا بوده. بابام با مادرش طرح او قسمت رو ریخته بودن که چطوری ساخته بشه. هرچند که این زن خیلی موافق نبوده و به نظرش کارشون درست نبود که اون طوری بدون در نظر گرفتن دیوارها اتاق پذیرایی رو بسازند.

با وجودی که ما آن زن رو نمی شناختیم، شنونده بودیم.

مدتی گذشت و دیدیم که آن زن برای برادرم و زنش که بچه دار نمی شدن، بچه ای اجاره ای به دنیا آورد. از آن روز اولی که ما صاحب آن خونه شده بودیم، آن زن هم با ما بود. حالا ارتباطمون باهاش در حد ارتباط با زنی شده بود که برای برادرم و زنش بچه آورده بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
ع.پ (رهگذر) پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 17:02 http://thomascrown.blogsky.com

من از آنهایی نبودم که
"دوستت دارم" گفتن بلد باشند.
از آنهایی که
دستهایشان را حلقه کنند
دور گردنِ معشوقشان و
نگاهشان را بدوزند در چشمهاش و
لب بزنند که :" میمیرم برات "
من از آنهایی نبودم که
عشوه گری و لوندی بلد باشند ،
که بدانند کی و چگونه پلک بزنند
که به دلِ معشوق زلزله بیفتد ،
چطور با لحنِ دلبر حرف بزنند
که قلبِ بیچاره اش از جا کنده شود ،
من بلد نبودم برای معشوقم معشوق باشم.
اما خوب بلد بودم عاشقی کنم
خوب بلد بودم
دلواپسِ قدم به قدمش شوم
خوب بلد بودم
برای زمستانش رج به رج عشق ببافم
و بپیچم دورِ گردنش
بلد بودم در سردترین روزهای زمستان
با فنجانِ قهوه‌ی موردعلاقه اش
جلویِ محلِ کارش ظاهر شوم
و در دل قربان صدقه یِ چهره ی خسته اش بروم.
بلد بودم چطور دلش را گرم کنم
وقتی که از سرمایِ آدمها دندانهایش بهم میخورد ..
اما
او عاشق نمیخواست ..
دلگرمی نمیخواست ..
دلش یک معشوق لوند میخواست
که او را تا تهِ دنیا دنبالِ خودش بکشاند
و آخر سر دلزده شود و برود سراغِ کسی دیگر ..
فقط ..
این روزها که سرد است
و کسی نیست دلت را گرم کند
با دندانهایت که بهم میخورد چه میکنی ؟


با تقدیم احترام

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد