آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

راه های موفقیت (2)- ادای زن های بی دفاع رو دربیارین

در جامعه برای یک زن بده که بخواد دهنش رو برای حرف زدن حتی باز کنه. فقط شما لطف کن گوگولی بشینو ناراحت شو. مادر پدر در مراحل اول زندگیت و بعد هم شوهر باید از حقت دفاع کنه. نمونه ش هم همین زن برادر من. فقط نشست نگاه کرد حد نهایی عصبانی شدن من از دستش چقدره و بعد هم نهایتش مثل خیلی زنای بی دفاع و گوگوری مخصوصا مشهدی دیگه گفت: من که با تو خیلی خوب بودم فلانی جااااااااان

پیشینه: یک بار طلاق گرفته. سن 26 سال. پدر سید و مادر سید. حتی نرفته مدرک روانشناسیش رو از فردوسی بگیره

وضعیت فعلی ( 29 سال):

1- وضعیت استخدام: معلوم نیست

2- گاهی به زور، خانه مادر شوهر می اید، آن هم برای تفریح و آموزش کلماتی مثل مادربزرگ، عمه و غیره به فرزند

3- هنوز چیزی به نامش نشده، ولی با توجه به این که ما می خواهیم همه چیز را رها کنیم وفقط جانمان را از دست شوهرش حفظ کنیم، احتمال داره چیزهای خوب بیشتری گیرش بیاید

4- صاحب پسری نزدیک به یک ساله و اخذ مقام و مرتبه مادری


این اطلاعات رو که به شماها می دهم به زحمت به دست آورده م ها. درسته که این جا من بی نام و نشان هستم. ولی تا فاصله 600 متری خانه پدری که رد می شوم زن های چادری و مردان ریشوی میان سال زیادی هستند که با نگاه هایشان حتی به من فحش می دهند. من رو نه تنها با ریشه می شناسند، بلکه با قیافه می شناسند. همون قدر که منافق در مشهد زیاد داریم، اطلاعاتی هم زیاد داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد