آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

راه های موفقیت (1)- حتی زن دوم شیخ شوید

پارسال هر دو روز در استانداری تجمع داشتیم. من کوتاهی کردم و در این وبلاگ ننوشتم. به محض این که آخرین مطلب رو در مورد کاسپین نوشتم، دیگه اصلا تجمعی نشد. یا هم اگر تجمع می شد من دیر میرسیدم. برای همین امروز بنا دارم راه های موفقیت آدم های اطرافم رو بنویسم که از هیچ چی با ازدواج به همه چی رسیده ن. اولیش زن دوم شیخ فلانیه

پیشینه: عرب زبان. فاقد سن و سال و تجربه. کوچکتر از تنها دختر شیخ- سن: 23 سال

مدرک: دیپلم

وضعیت کنونی (سن: 28 سال):

1- استخدام سپاه پاسداران ایران

2- دارای فرزند دختر 5 ساله

3- تحصیل در حوزه برای به دست آوردن مقام در کاروان گردانی و یا استاد حوزه شدن

4- رفتو آمدهای رسمی با خانواده های بلندبالای ائمه جمعه، و شیوخ دیگر

5- فعلا با همسرش در یک خانه سازمانی می نشیند و هنوز به مقام داشتن خانه ای به اسمش نرسیده

6- الآن فقط به خاطر ارتباطات عمیق و فرمانبرداریش از زن اول لهجه ش از عرب به قمی تغییر یافته

ان قدر وضعش خوب شده که خیلی راحت در مورد مفسد فی الارض بودن من که سی و چند سالمه و استخدام هیچ جا هم نیستم و باید مالیات بدهم، شوهر هم ندارم، نظرات خوبی داره. می تونید حتما حتما در مورد این که چطوری می تونید به مقام زن دومی یک شیخ برسید سوال هایی ازش بپرسین

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه شنبه 31 تیر 1396 ساعت 09:10 http://delirium.blogsky.com/

بنظرم فاحشگی از این مدل پیشرفت کردن بهتره

ببخشید البته بابت بی ادبی

الکی که مردم زن دوم شیخ نشده ن؛ یک چیزی از دست می دی و یک چیزی به دست می آوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد