آه

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد
آه

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

انتخاب پزشکیان از انگیزه غرب برای جنگ با ایران نمی‌کاهد

آیا انتخاب پزشکیان بعنوان رئیس جمهور برای گریز از جنگ، یک انتخاب هوشمندانه بوده! 

 خیر، با دلایلی که در ادامه عرض میکنم، پیش بینی جنگ همچنان ادامه داره:

من زمانی در این وبلاگ از پیشبینی جنگ می‌نوشتم که ایرانی های مقیم آمریکا در حال از دست دادن جانشان بودند و سوریه بیشتر در چشم آمریکا برای ادامه تسلط و حضور نظامی بود. امروز ببینید که تا چه حد جنگ در ایران پیشرفته.

هرچند بطور موقت شاهد حضور آوارگان کشور کره به دلیل تنش‌های موجود در آن هستیم، ولی همچنان به دلیل ضعفی که ذکر میکنم طعمه دلچسبی برای آمریکا خواهیم ماند.

پول‌شویی عامل تداوم جنگ و لشگرکشی آمریکا به ایران

پول‌شویی به معنای مخفی و پنهان نمودن جرم از راه گم کردن رد پول است. در ایران، خصوصا پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا این اتفاق افتاد که رد پول را نتوانیم پیدا کنیم.

دستگاه قضائیه و اداره مالیات کلی آدم که هر روز پازل و معما حل می‌کنند برای یافتن رد پول استخدام کرده که رد دشمن مجرم را از طریق رد پول بگیرند، اما متاسفانه هنوز دستاوردی نداشته اند. نه اینکه نخواهند، واقعا نمی توانند.

امام علی علیه السلام میگن که اگر بر دشمن فایق آمدید برجان آنها دست درازی نکنید و بلکه فقط حق غرامت گرفتن در مال آنها دارید. حال فرض کنید دشمن اخلال گر در نظام اقتصادی را پیدا کرده ایم. انگیزه هم برای رد گیری انبار و آنچه پنهان کرده هم داریم. مثلا این دشمن در پوشش تولیدی لبنیاتی کار میکند. اونوقت به انبار تمیز سر می‌زنیم و خبری از بجز چند سطل کره و ماست تازه، اون هم در جایی زیر کاشی های یک اتاق تمیز و برق زده نیست.

در تعزیرات سابق حکومتی هر کلاهبرداری پیدا میکردی یک رد تقلبی داشت. یکی مثلا برند ایرانی رابجای برند خارجی می‌فروخت. یکی پول تقلبی قاطی پولها می‌گذاشت. یکی از مواد مشابه قاطی جنس اصلی استفاده میکرد. حتی همینکه اخیرا راه انداخته اند که میگن یکی پوشاک قاچاق وارد کرده و پس شناسه کالای یکتا بدهیم تا مسأله حل شود.

حالا من میگم همه اینها که پیدا شده اند را بذارین یکطرف، به این نکته توجه کنید که ما معمای پیچیده پولشویی داریم که میبینیم طرف داره پولدار میشه، ولی رد پولش رو نمی‌تونیم بگیریم تا برایش راه حل بدهیم. توانایی کشف جرم از دستمون خارج شده.

آمریکا این رو می‌دونه. اون هم از همین ناتوانی ما در کشف جرم علیهمون استفاده می‌کنه؛ با تصویب کنگره پول بیشتری در این مسیر که باید پولشویی شود تزریق می‌کنه و با تحریم ها انگیزه کسب درآمد از این طریق را افزایش می دهد. از طرفی هم اعلام جرم می‌کنه. پروپاگاندای خبری میگذره که مثلا فلان پیرمرد که اتفاقا فامیلش گودرزی و برداشت شده از پست وبلاگ نویس مشهوره رو میگیره و میگه نگاه پیرمرد ایرانی که قطعات هواپیمای آمریکایی را قاچاق میکرد گرفتیم! پز هواپیمایش رو میده که ما نداریم. 

از طرف دیگه دولت موافق غرب که به ریاست جمهوری رسید رو هم با شرایطی تحت فشار قرار میده که مثلا استانداردهای گروه جی ۷ رو برای مبارزه با پولشویی رعایت کند. گو اینکه خودمان نمی‌خواستیم و نکردیم!

حال آنکه واقعا ما می‌خواستیم با پولشویی مبارزه کنیم و انگیزه ردگیری پول کثیف را داشتیم، ولی پیدا نمی‌کردیم و پول رفته را نمی‌توانستیم بازگردانیم. همین ناتوانی و ضعف دلیل ساده تداوم انگیزه غرب برای جنگ با ایران و خلع سلاح و بعبارتی به غارت بردن آنچه تاکنون نبرده است شده است. یعنی اگر آمریکای جهان خوار را در نظر بگیریم که همدست با دزدها و غارتگرانی بوده است که تاکنون ردشان را هم نمی توانسته این بگیریم، هم به دزدی خود ادامه میدهند و هم به دنیا خواهی خود. اینکه حال خودمان را به نشنیدن و ندیدن هم بزنیم چیزی و موضوعی را عوض نمی‌کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد