آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

درد

بعضی دردها میاندو میرن. مثل دندان درد و مثل کمر درد. دیروز و پریروز عجیب قسمت بالای کمرم درد میکرد. دیگه چند بار 11 حرکت ورزشی رو رفتم تا بهتر شدم امروز. ولی مدتیه که تو دهانم نگاه میکنم. همونکه بعد از پر کردن شکسته شده. آبسه کرده و اهمیتی نداره. چیکارش کنم؟! بعد از اینکه معلوم نیست چطوری پرش کرده اندو حالا شکسته برم جراحیش کنم؟! اون هم کسایی که معلوم نیست چطوری دندان پر میکنن که بعدش اینطوری میشه؟!

ما که خیری از این پزشکای ایرانی هر بار میریم نمیبینیم. نگهش داشته م خودش از رو بره.


بعدا اضافه کرد: 11 حرکت ورزشی اصلاحی کمره که دو تاشون رو فکر میکنم خیلی از همه دیگه شون بهتره. یکیش اینه که کمر رو میپیچونیم. اون یکی دیگه شامل باز و بسته کردنو شایدم حرکت پروانه میشه. همه این 11 حرکت اصلاحی کمر رو دراز کش انجام میدیم. برای همین مناسب دیسک کمر هم هست. ویدئوش رو قبلا تو اون یکی وبلاگم معرفی کرده بودم.

نظرات 4 + ارسال نظر
م شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 12:38

برای مسواک زن از نمک استفاده کنید . این راهم بگم خیلی حاها توب نت خوندم از نمک های طبیعی حتی برای استفاده در غذا استفاد بشه و نمک ید دار استفاده نشه.
کلا برای اینکه دندون درد کمتر بگیریم باید ویتاین سی بالا مصرف کنیم یک راهش اینه لیمو ترش را قاچ کرده در یک شیشه عسل گذاشته و همیشه مصرف کنیم . خرما و بادام هم چون کلسیم فراوان دارند باعث استحکام دندان میشن

بخش اول مطلب رو این روزا دارم انجام میدم. مثلا الآن موقع بعد از افطار کمی خمیردندون که توش دی اکسید تیتانیوم نداره میزنم. موقع سحر با نمک مسواک میزنم. ولی بخش دوم رو هنوز کامل اجرا نمیکنم. توصیه خوبو منطقی ای به نظر میرسه. کپیش میکنم یادم بمونه

محمد سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1398 ساعت 07:09 http://delirium.blogsky.com/

سلام
خوبید؟
یک هفته است ننوشتید
نگرانتون شدم
بلا دوره آن شاالله

حرفامو دسته بندی کرده ام. گاهی واقعا سخته هی بیامو تو این وبلاگ بنویسم

محمد جمعه 20 اردیبهشت 1398 ساعت 23:26

دوستی می‌گفت درد تنها چیزی هست که بهت یادآوری می‌کنه این بدن مال تو نیست امانته
باید یه روز بزاریش بری !
کسانی که درد دارن بیشتر به خدا فکر میکنند
یا به سرنوشت و ...

کاش همه باهات موافق بودن. نمیدونم اینا که درشت هیکل ترندو کلا قوی ترن این حسو دارن یا نه! ولی همیشه با خودم میگم جلوشون کم نیارم

رویا سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1398 ساعت 00:26 http://dreamaway.blogsky.com/

فکر نکنم کسی به اندازه من تو زندگیش دندون درد و تجربه کرده باشه
و فکر نکنم که کسی اندازه من مسواک بزنه
سه تا از دندونام و کشیدم
یکی رو جراحی کردم که برام خیلی وحشتناک و ترسناک بود دردش که بماند
و یه دندون خراب که خالی کرده و نیاز به عصب کشی و پر داره ,اما با وضع اقتصادی الان مجبورم که دندون درد و تحمل کنم چون اون پول کافی رو ندارم ...

منم بشخصه از وقتی هی دندونای شیریم رو تند تند پر کردمو خرابشون کردم دیگه یاد گرفتم هی مسواک بزنم، غافل از اینکه هر روز میشنویم یک چیز این خمیردندونا یا سرطان زاستو یا تخریب کننده خود دندون. یک چیزش مثل تری گلوسان، یا چمیدونم اکسید تیتانیوم!
کاملا باهات موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد