آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

خواهر

«اونایی که خواهر دارن میدونن بودن کسی که همیشه تقصیرا گردنش بیفته چقد حال میده⁦«:-D⁩(!)

واقعا که! خواهر هم خواهرهای قدیم. انگار قراره همه چیز برعکس شه. این روزا دیگه لات مذهبی بودن حال میده. خواهر آزاری حال میده. مردم آزاری حال میده (!) چرا؟ چون طور دیگه ای که نمی تونیم تنهایی ناشی از کوتاهی هامون رو تو زندگی جبران کنیم، تصمیم میگیریم یک دشمن مشترک پیدا کنیم مثل مثلا همه زنهایی که شوهرشون خواهر دارند. این طوری دوستای زیادی پیدا میکنیم که دشمن مشترکشون اینه که شوهرایی دارن که آن شوهر خواهری داره و این، خیلی (!) حال میده؟!

حالا هم که مثل اینکه این دشمن مشترک داشتن تسری پیدا کرده تا خود خواهر آدم هم رفته (!).

آن روز یکی از هم کلاسای دوران دبیرستانم ازم خواست عضو گروه «دوستان دوران دبیرستان» بشم. اسمش رو هم گذاشته بود «دوستانه». ولی محورش »زنانگی»، »حاملگی» و »جوجو داشتن» و »شوشو داشتن» بود. انگار همه اعضای گروه یک پیش شرط باید میداشتن و آن هم ... بود. اومدم بیرون دیگه. نزدیک یک ماه بعد از اینکه اومدم بیرون دوباره یکیشون ادم کرد. ولی ازشون خواهش کردم که دیگه مزاحمشون نشم. لطف کنن و ما رو به همون اتهام ها که متهم میکنن رها کنندو به همون شوشوهاشون بپردازن.

نظرات 2 + ارسال نظر
دیوانه چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 08:38 http://delirium.blogsky.com/

خیلی جالبه که خانم ها وقتی دور هم هستند همه حرفها و خاطراتشون مال بعد از ازدواجه ولی عموما از زندگی مشترک ناراضی هستند ولی آقایون وقتی با هم هستند خاطرات خوششون مال دوران مجردی هست و عموما از زندگی مشترک راضی هستند !!!

دنیای بر عکسیه

این، از زبان خود آقایون عجیبه. ولی زن ها (و نه خانومها) معمولا فکر میکنن میتونن حداقل مردشون رو درک کنن

دیوانه چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 08:33 http://delirium.blogsky.com/

در زمانهای قدیم (چند سال پیش نه خیلی قدیم ) یک سریال ضاله بود به اسم حریم سلطان داستان زندگی یه سلطان عثمانی بود که فک کنم از شبکه ضاله منو تو پخش میشد از این سریالهای ترکی بی سرو ته که از یک آدم خونریز یک عارف بزرگ و سلطان مهربان درست کردند
خلاصه این آقا یه زنی داشت به اسم خرم سلطان که در اصل یک کنیز بود ولی با زیرکی شد زن شاه و آخرش هم پسرش جانشین شاه شد و ...
بیشتر داستان تو حرمسرای سلطان بود و رقابتی که بین زنان حرمسرا بود برای رفتن به اتاق مخصوص

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد