آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

کفار در پشت بیان ها

زیادن. هنرشون هم تو این میدونن که هر حرفی رو بهت غیرمستقیم بزنن. و البته ترسو هستن. ولی در نتیجه چیز بدی هم ازشون خروجی درمیاد. یک وقت میبینی هر چیزی رو که تو میتونی بیان کنی، طور دیگه ای هم میشه بیانش کرد. مثلا تو بگی من رفتم باغ. بعد طرف بگه نه، من به فلانی گفتم ببردت باغ تا شرت رو کم کنه. یا مثلا طرف رفته دانشگاه با پای خودش. بعد تو این وسط ازش دفاع کرده باشی که بره. چی میگه؟ میگه من رو مجبور کرد که برم دانشگاه! نمونه ها زیادن. برای همین معمولا زرنگی و وظیفه میدونن که هر حرفی رو غیرمستقیم بزنن. مثلا میخوان بگن که دیوارها رو رنگ کن و قالی ها رو بشور. میگن: دیوارهام رو رنگ کنم و قالی هام رو بشورم. بعد چون مجبورن هی اینطوری باهات حرف بزنن، خیلی نباید باهاشون نشستو برخواست بکنی. چون برای هر بیانشون دو کار باید بکنن. یک بار جمله رو بگن و یک بار هم جمله رو اول شخص بسازن. به علاوه اینکه کافر همه رو به کیش خود پندارد. اون وقت اگر یکی شجاع مثل من پیدا شه مثلا بگه حالا به عنوان دختر خواهرت تو خونه پدرمادرت باید جارو کنم رو اینطوری برداشت میکنن که میگی بکنی. بعد هی چشم درمیارن که تو چه بی چشم و رویی. کوتاه هم نمیان. آخرش ناراحتو عصبانی از خونه مادرشون میرن تا تو جاروهات رو بکنی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد