آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

مجموعه فرهنگی فجر (PEPSI) Peni Peni Save Israel

دیروز این صحبت های مجلس رو گوش میکردم. گزارش میدادن که جایگاه ایران تنزل پیدا کرده و انقدر و این میزان. بعد یکی از نمایندگان مجلس پرسید آقای پزشکیان حالا این گزارش رو شنیدیم، من میخوام بدونم بعدش چی میشه؟ چه کسی مسئول پاسخگویی این تنزل رتبه است؟ آقای پزشکیان هم گفت ساکت، وظیفه تهیه گزارش بوده که کامل انجام شده.

خلاصه، این جا هم اینطوریه. شماها جدی نگیرین. من وظیفه ام نوشتنه، قبلی ها هم قبل از من ساکت نبوده اند و تو جاهای گنده تر از من نوشته اندو گزارش تهیه کرده اندو حالا خلاصه به جایی رسیده ایم که تابلوهای Peni Peni Save Israel هم خوشگل تر به نظر میرسندو هم مد شده اند دیگه. اگر با ما تو این وبلاگ همراه بوده باشین، هم حرف از ساختو سازهای غیرمجاز روی کوههای جنوب شهر زده شده و هم حرف از تغییر اسامی به سمت کوکاکولا و پپسی. ولی اصلا مهم نبوده و جدی هم نگیرین. به خودتون حتی زحمت خوندن این مطالب رو هم ندین. چون، بعدش هیچ چی نمیشه. ساختوسازها با پشتیبانی بیشتری ادامه پیدا میکنن و تابلوهای بیشتر به تبلیغ PEPSI اختصاص میکنن.

من البته، از مجموعه فرهنگی روبروی دادگاه نظامی ارتش انتظار نداشتم که دیگه تابلوش رو اون انتخاب کنه! بار اول که رد شدم از جاش فکر کردم اون گوشه آرم پرچم فرانسه است. همون موقع هم که رد شدم گفتم همین هم اشکال داره که آرم کنار مطلبت شباهت به پرچم فرانسه داشته باشه. ولی بار دوم دوم که رد شدم دیدم درسته، و تازه یک کلمه PEPSI هم زیرشه. چه چیز میتونه این حرکت اونا رو توجیه کنه، جز اینکه یک مجموعه فرهنگی از بین تمام کالاها و محصولات تجاری نوشابه یهودی ها رو انتخاب کرده. و بازهم قابل توجیه تر اینکه باز از بین اونها Peni Peni Save Israel راه حل انتخاب شده.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 06:26 http://delirium.blogsky.com/

یک کلیپ میدیدم چند وقت پیش در مورد نماد های فراماسونری در ایران و مخصوصا مشهد اونم تو مذهبی ترین اماکن مثل برج سجاد و ...
تو خیلی جاهای دیگه هم هست اگه دقت کنیم بعد اختلاسگرهای ما میرن کانادا که بخشی از امپراتوری انگلیس هست و ثروت کشور رو میرن به اربابهای خودشون تحویل میدن
شخصا فکر میکنم اینا آدم همونا هستند و تا خصوصی ترین جاهای ما نفوذ کردند و مهر خودشون رو زدند

باهات موافقم. شخصا معتقدم این ساختو سازهای قصری بالای کوه های جنوب مشهد هم که تمومی ندارن کار همیناست. اصلا خودم چند وقت پیش که داشتم از یکی از همین کوههای غصب شده بالا میرفتم چیزی که خیلی میدیدم نکتارهای وارداتی کشور کانادا بود که طرف خورده بودو انداخته بود پایین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد