آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

راز ماندگاری رجایی

اون روز تاریخ شفاهی این اعضای هیات دولت رو در جلسه ای تلویزیونی نشون میداد که مربوط به سال 57 بود. خیلی جالب بود که مجری برنامه، سخنگوی دولت بود (الآن سخنگوی دولت شخصیست که مثل سخنگوی دولت آمریکا پشت یک تریبون می ایسته معمولا). معلوم شد که این مجری های تلویزیونی، الآن هرکدومشون سخنگوی دولت هستن. حالا، این سخنگوی بزرگ دولت در کانال شبکه خبر اومده در نقش حرف مردم راز ماندگاری رجایی رو مثلا از نگاه مردم بازی میکنه.

راز ماندگاری رجایی: یک چند ماه نخست وزیر بود و یک دو ماهی رئیس جمهور. رئیس جمهوری خوبه که زود بیاد و زود بمیره. بچه مچه هم نداشت مثل علی مطهری بخواد چند دوره نماینده مجلس بشه. وگرنه که تا قبل از ورود این بچه به سیاست ما نه اسمش رو شنیده بودیم و نه میدونستیم این بچه مطهریه. در عوض صبح، ظهر، شام و سحر سخنرانی های آموزنده شهید مطهری رو برامون میذاشتن و پخش سخنرانیش مشکلی نداشت. بعد، یا مثلا رفسنجانی. این رفسنجان اگر بچه هاش ورود به سیاست نمیکردن خیل فرشته بود ولی آخ آخ آخ حیف شد که مُرد. بنابراین تنها رئیس جمهوری که موندگار شد رجایی خدا بیامرز با 2 ماه حکومت معصومانه در کشور بود که معلوم نیست بچه اگر داره، الآن بچه اش چیکار میکنه!

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 11:01 http://bihamta96.blogsky.com

معرفی کتاب:

حسرت از ایمانِ دیر

۳۱۶- آدمی بالاخره به حقیقت دین خدا ایمان می آورد حتی در لحظه مرگ. ایمانِ دیر، ایمانی سراسر غرق در حسرت است. حسرت از اینکه چرا زودتر ایمان نیاورده و راحت نشده است.

۳۱۷- هر که ناراحت است بی ایمان است. مؤمن همواره قلباً راضی و شاکر است و کافر ناراضی و شاکی است.

۳۱۸- کسی که هیچ چیزی ندارد ازهیچ قدرتی هم نمی ترسد حتی از خدا. چنین کسی دوست خداست و آدم ازدوستش نمی ترسد. و چنین کسی همه را قلباً دوست می دارد و آدمی از کسانی که دوستشان دارد نمی ترسد.

از کتاب حق و باطل استاد علی اکبر خانجانی

t.me/eshghvaerfan2

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد