آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

رابطه منو استادم

اصلا دیشب این آلودگی هوا خواب خوبی نداشتم که شامل بوی شدید چوب سوخته بعد از بوی جگرکی میشد (مثل همیشه)

و اما ایمیل باز کرده ام میخوام بزنم دکو پوز این به ظاهر teacher (Prof) رو داغون کنم. به این رابطه منو استادم نگاه کنید:


اون پر رنگه حرف منه. اون کمرنگه حرف استادمه:

پذیرش مشروط ژورنال فلان - آدرس ژورنال؟


اکسپت مقاله در ژورنال - باید از پژوهش دانشگاه بپرسید که این مقاله رو قبول میکنن یا نه. چون از نظر من بی اعتباره


ما دانشجوها باید هی مثل این مورچه های کارگر کار کنیم و مقاله بنویسیم (در مورد حاد من شامل کدنویسی و پاس داده شدن به دانشجوی ترم بالاتر هم میشد)، بعد این استاده فقط هی نشسته broadcast کنه حرفامو و اعتبار سنجی. اغلب نقش داور رو داره تا استاد راهنما.

این عنوان ایمیلی رو ببینید:


با سلام دلیل اصرار شما ب این که سمت ایشون برم چیه؟ ک از اول تابستون و پاییز و تا الان بوده و معلوم نیست تا کی ادامه خواهد داشت؟!


حالا چی؟ دانشگاه از من دو تا ژورنال به قول این استاده معتبر به عنوان خروجی میخواسته، این نه این که خیلی دوست داشته من بتونم فارغ التحصیلیم راحت باشه هی میفرستادتم دنبال نخود سیاه پارتی کلفت. همه شون همین طوری هستن. یک از یک بدتر. تازه این استاد من یعنی خوبه شونه. شما فکر کنید این که خوبه بقیه دیگه چه طورین!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 08:07 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
من نمیدونم رشته شما چیه ولی میتونید به این سایت مراجعه کنید:
https://journalfinder.elsevier.com/
و خلاصه مقاله را توش بنویسید و بعد خودش متناسب با موضوع انواع ژورنال ها رو معرفی میکنه
اینم هست:
https://journalsuggester.springer.com/
امیدوارم مفید باشند

از ما که گذشت. مررسی بابت راهنماییت به دانشجوهای بعد از ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد