آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

ترافیک نه تجمع

امروز یک روز بهاری در اسفند ماه انتظار تجمع جای استانداری میرفت (پلیس آماده باش بود)، در عوض ترافیک شدیدی کل منطقه رو گرفته. شاید تجمع جای دیگری غیر از استانداری خراسان رضوی در مشهد رخ داده باشه. به طرز عجیبی خیابون ها شده اند پارکینگ.

یکی از دلایل این ترافیک مطمئنا نارضایتی مردم هست

دلیل دیگه اش شاید همین بانک ها باشند که سقف برداشت و انتقال وجه بین بانکی الکترونیکی رو محدود کرده اند

دلیل آخرش تعطیلات نوروزه

البته من هم به مردم حق میدم که ناراضی باشن. مثلا من الآن خودم یکی از ناراضی ها هستم. سهام پدیده رو 13 هزار تومان خریده ام، ولی هنوز که هنوز با اون همه که خرج تبلیغاتشون کرده اند، من نتونسته ام سهامم رو بفروشم. ضمن اینکه الآن سهام 13 هزار تومنیم شده 380 تومان (!) تازه، در حقمون لطف کرده اند که نذاشته اند از 380 تا تک تومن کمتر بشه. یعنی نذاشته اند صفر بشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد