آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

دانشگاه کاملا تفکیک جنسیتی شده غیرانتفاعی امام رضا مشهد

تا حالا شده مدرسه پسرانه برین؟ برای دیدن جمعیت پسرها یک جا میتونید برین این مدارس پسرانه. پسرهای 11 ساله رو دیدین وقتی یک دختری زنی وارد مدرسه شون میشه چه جوری نگاش میکنن؟ اخیرا دانشگاه امام رضا این طوری شده. قبلا دانشگاه امام رضا جای خیابون اسرار یک گیتی گذاشته بودند برخی زن ها شاید بخوان بیان اونجا و رد شن. ولی چندوقتی هست که اون گیت رو هم برداشته ان و کلا دیگه زن ها از این قسمت وارد نمیشن.

این بار آخریه یک بار رفتیم تو دانشگاهشون، یک مشت پسر وحشی که تو جمعیت خودشون قرار گرفته اند مثل پسرهای 11 ساله در جمعیت وحشی خودشون فقط داشتن به ما نگاه می کردندJ ؛ چند تا دختر دیده بودند، و این براشون خیلی عجیب بود.

دانشگاه های تفکیک نشده اقلا این خوبی رو دارن که پسرها یا تو دسته گارد خودشون قرار میگیرن و یا سعی میکنن رفتارشونو منطقی نشون بدن. ولی اینطوری که تفکیک شده اند حسابی از نظر گروه های بزن بزن تو خودشون جمعشون جمعه


پ.ن.: واقعا معلوم نیست منظور مسئولین از این کارها یعنی چی؟ به جز توهین به زن ها و بریدن حق و حقوقشون از جامعه هیچ منظور دیگه‌ای ندارن. وگرنه اگر مثلا معنی این کارشون جلوگیری از روابط نامشروع هست که من دیده ام، تمام این ها که دوست پسر و دوست دختر بوده اند از دوران دبیرستان و اون هم زمانی که کاملا تفکیک جنسیتی شده بودند این دوست بازی هاشون شروع شده بوده. یعنی خود مسئولین کورن که تو کوچه خیابون این دختر و پسرهای 15-16 ساله رو ببینند چطوری دنبال کون هم راه میفتن؟!

پ.ن. 2: آقایون محترم مسئول تفکیک کون‌ها، من یک سوال خیلی جدی دیگه هم دارم و اون اینه که در خونه تفکیک کونی خودم نشسته‌ام. 4 تا جنس کون خوشگل از نوع کوچیکش هستیم، همسایه مرد ما با تنوع هیکل و کلاه بالا پشت بوم خونه شون به اسامی مختلف میبینیم. بهشون چپ هم نگاه کنیم هیز نگامون میکنن. تکلیف ما چیه؟ برا خونه هامون دیگه پنجره نذاریم؟!!!!!!

پ.ن. 3: به قول مشهدی های شهر بهشتو شهید، مردا میرن بالا سیخ میکنن (توضیح بیشتر اینکه این عبارت مصطلحه بین مشهدی ها یعنی سیخ تو گوه میکنن)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد