آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آلودگی آب

دهنم پر از آفتو تب خال شده. فعلا که بیشتر میشن و کمتر نمیشن. دندونام به سرعت روز به روز بیشتر خراب میشن. آبی که میکنم تو دهنم هم سرده و هم آلوده.

از وقتی کنتور آبمون ترکید، روز به روز اوضاع دهنم بدتر شده. دندان پزشکی نمیرم چون پول ندارم. بررسی کردم یک دندان پزشک خوب تهران هست که کارشو بدون عصب کشی انجام میده و احتمالا خوبه. در عوض بابام یک بار رفت به دستور مامانه نوار بهداشتی خرید.

باباهه راه انداخته یا میذارین چاه های این خونه رو هم درست کنم یا لوله کشی اینجا رو عوض نمیکنم.

سالهای ساله ظالمانه تو خونه های مردم نشسته ایم.هر بار هم نهایتش یک پول بیشتری میده خونه هاشونو تعمیر میکنه


پ.ن: از بدی های این تن لش کم گفتم. اخیرا لگن آورده پهن کرده وسط اتاقو اَخو تُفش رو میندازه تو لگن. بعد که رفت باید مامانه لگن رو ببره خالی کنه. یعنی هنوز هیچ چی نشده مامانه باید از حالا یاد بگیره کون باباهه رو هم بشوره. چون لابد قراره صدسال دیگه زمین گیر بشه و از حالا باید تمرین داده بشه.

پ.ن. 2: خونه ما پر از غذاست، ولی از نوع آشغالش. کیسه کیسه ماکارونی داریم. کلی رب هست. تُن ماهی رو معمولا میخره.

این بار رفته کلی حلواشکری خریده که معلوم نیست چی توش میریزن من قدر نخود هم بخورم چربی و قند خونم به شدت میره بالا، طوری که جوش میزنم. خودش صبح به صبح نصفشو میخوره. لابد این جوری خریده که خودشو خر کنه جای ارده شیره رو بگیره ارزون هم دربیاد. حالا که گوشت نمی خره وظیفه اش اینه که به اندازه کافی گردو بخره. میوه مثل همیشه کم میخره. 5 ماهه که کاهو تو خونه نیومده. و اصلا سهوی در کار نیست. همه کارهاش عمدیه.

پ.ن. 3: خواهر من باید وقتی این کارهاشو میبینه با خودش اون خاطره اش رو مرور کنه که زده تو گوشش و گفته اسلام گفته زنها ناقص عقلن و از کونشون خون میاد. حالا یک همچین مردی که یک همچین حرفی زده، اگر کنتور خونه ای که داده دست پسرش میترکید، برای اون مریم سادات بیشعور هم همین طوری رفتار میکرد؟! بیشتر از یک ماه کنتور ترکیده باشه و این طوری ادا در بیاره؟! یا نه، میرفت اولین کاری که میکرد لوله های خونه ش رو درست میکرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد