آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

سایت های دانلود ایرانی؛ آلوده به هر گونه جدیدترین ویروس

نمیدونم شما متوجه شده این یا نه؟ ولی هرچیزی دوره اش که میگذره، حتی اگر مشتری وفادار داشته باشه باز هم خودش قصدش تخریبه. نمونه بارزش رو من تو سایتای ایرانی میبینم. همون سایت هایی که انقدر با نرم افزارهای قفل شکسته مرغوب و بدون ویروسشون سیرمون کرده بودند که اصلا هیچ نیازی به دانلود از سایتهای خارجی نمیدیدیم. حتی اصلا برامون مهم نبود که عاقبت اون تولید کننده نرم افزار خارجی چی شد و حالا مثلا دیگه این نرم افزار رو هم که ما داریم تا سال 2018 هی نسخه جدیدش رو تو سایت های ایرانی میبینیم اصلا پشتیبانی نمی کنه (!)

امروز، 2018 من ظرف این یک هفته اخیر و سال اخیر، سایت های ایرانی دانلود نرم افزار از چشمم افتادن. مثلا زده روش آخرین نسخه 2018. بعد میری بازش میکنی میبینی هنوز همون تولید 2002 فلان شرکته. فقط تو یک پول دانلود هم اضافه تر داده ای (!)

دیگه الآن خود تولید کننده توزیع کننده برام مهم تر شده. دیگه حتی دوره فروم گذاشتن این سایت های دلال دانلود و این فروشنده های دزد ایرانی گذشته که فروم بذارندو اعتبار ببرن بالا. دیگه حتی اگر هم قانون بی قانونی ایران در عدم رعایت قانون کپی رایت حامی دزدان ایرانی باشه، باز هم چون دوره ش گذشته کم کم دارم با چشم خودم میبینم که خودشون افتاده ان به تخریب خودشون (!)

حالا فقط قانون بی آبروی ایران شاید برای اینکه برا خودش وجهه ای بخواد درست کنه دربیادو قانون حمایت از تولید کننده رو اجرا کنه. وگرنه دارم میبینم که نیازی هم به این کار نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد