آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

ماتم، و خشونت چهره اصلی اسلام ایرانی

یک مدتیه که هم خودم میگم و هم اینکه میبینم مثلا روزنامه ها مینویسن تعداد فیلمهای خشن و غم بار رادیو و تلویزیون زیاد شده، و این خوب نیست. در همین جا من اظهار میکنم که اتفاقا، مگر بده؟! خیلی هم خوبه. چهره اصلی خودتو تو تلویزیون، سینما و فیلم ها ببینی مگر بده؟!

مگر تو همون مرد و زن مسلمانی نیستی که چادر سیاه رو به نشانه غم، ماتم و اندوه انتخاب کرده ای؟! حالا چی شده که از عزا، غم و ماتم تلویزیونت که آینه توست میرنجی؟!

بیاییم کمی مستند تر حرف بزنیم. امروز کتاب آئی بهزیستی اسلام نوشته دکترا گرفته احمد صبور جلد سوم بخش خودآرائی رو از باب انتخاب پوشاک سیاه و مساله حجاب میخوندم که در صفحه 86 اینطور نوشته:

"ما زنان مسلمان علاوه بر هدف مقدس دینی خود، چادر سیاه را به نشانه سوگ دائمی و به علامت عزاداری رسمی در ماتم زنان اغفال یا ربوده شده و اسیران فاحشه خانه ها و مراکز فساد، انتخاب نموده و این سیاه پوشی و عزای ما تا بیداری کامل وجدان ها و اعاده کامل حیثیت «زن» در سراسر جهان ادامه خواهد داشت"


پس، صداتون درنیاد دیگه هی بگین برنامه شاد میخوایم ها. هی نگین چرا هی ترویج غم و خشونت میکنید ماها که این طور نیستیم. خودتون، دکترتون، اسلامتون و محققینتون میگن که میخواین. همینه که هست.

پ.ن: الآن تلویزیونت، رادیوت و حتی دیده ام روزنامه های پرمدعای مذهبیت (روزنامه قدس) ترویج غم میکنن. تو ادعات اینه که تو خونه میزنی میرقصی، لباس تنگ میپوشیو پستون گنده میکنی، تلویزیونت هم همین طوره، تو خونه خودشون که معمولا راهشون هم دور هست و در بهترین آبو هوای فلان کشوری خارجی زندگی میکنه میخنده و میرقصه و کون گشاد میکنه به تو هم که میرسه عزا و ماتم میگیره و در عزای مشترکت حسابی هم بلده گریه کنه و هم خوب بلده دست به زن داشته باشه.

پ.ن 2: اصلا همین جا پا رو فراتر میگذارم و میگم که اسلامی که ما داریم خشونت هم درش هست. الآن همین طالبان شیعه است. دیگه اون فرقه دیگه ای که نیستش که. یک شیعه که فقط کمی خشونتش از حد خانواده و نامحسوس فراتر رفته. طالبان چقدر ترویج خشونت کرد؟ الآن رسانه های ما چقدر ترویج خشونت میکنن؟ ترویج میکنن، پخش هم میشه و ماها اتفاقا دوست هم داریم. خوب که نگاه کنید این اسلام ماست که ترویج ماتم و خشونت درش نهادینه شده.

پ.ن 3: ملت های دیگه با حکومتشون میگن ما کشورهایی شاد، و خوشحال هستیم. بعد ما هی رسما و علنا میگیم کشوری غم زده، ماتم زده و ناراحت هستیم. البته این خوب نیست که اونها هم دیگه قضایا خودشونو به بهانه خوشحالیشون بپوشونن. ولی ما هم دیگه با این برنامه هامون رو نیستیم دیگه. ماها دو رو و کاملا اسلامی و شرعی دو رو هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد