آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

مشهد برای زیارت ک اومدین آماده باشین برای مالیده شدن

از آخرین باری که حرم رضوی رفته ام چند ماه میگذره و این چند ماه برای سخت گیرانه تر شدن قوانین تفتیش دربهای جلوی حرم بسیار زیاد است. یادمه آخرین باری که رفتم زنه میخواست مجبورم کنه جلوش آب بخورم. من هم سیر بودم برای همین آب رو ریختم زیر پایم و جلوی پایش که بذاره من رد شوم.

دیروز بلافاصله بعد از نماز شیخی حرم زاده و احتمالا پیغمبر و امامزاده، آمد و از نهی از منکر گفت. البته من چون فکر نمیکردم که دیر به نماز رسیده ام همون طور هی نماز میخوندم و هی حرفهای مبارک شیخ را تحمل میفرمودم. کاری که انجام آن برای شما فکر نکنم ساده باشه.

خلاصه، شیخ زاده داشت میگفت آی مردکی که فکر کرده ای لباس روحانی پوشیده ای و ما تو رو تفتیش نمیکنیم. چرا اتفاقا تفتیشت میکنیم. و چون مرد هستی از سه گیت اسکن اتوماتیک باید رد بشی و یک دست هم بمالیمت.

شیخ زاده گفت مراقب باشین، چون این آمادگی رو کلا برای بازرسی باید داشته باشین. شیخ زاده گفت ما بدن همه رو چک میکنیم و فقط این شامل حال تو نمیشه.

فعلا که قوانین تفتیش تا اینجا ختم میشه. هر قدر هم شما فکر کنید باز به ذهن مبارک بسیج مفتش و بازرس حرم رضوی از این قوانین سخت گیرانه تر هم هست که خطور کنه. پس ذهن مبارک خود را مکدر نفرمایید و یک کمی قبل از مالیده شدن به خود عطر بزنید و مسواک بزنید که دیگه کسی که شما رو تفتیش میکنه بوی بد دیگه ندید.

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 11:25

خخخخ
از دست تو


شعر بارونت قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد