آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

دندونم، دندوناش

این روزا بعد از آلودگی هوا دندون هاست که توجه من رو به خودش جلب کرده. به طور ناگهانی از وقتی هوا یهویی آلوده تر شد، سرعت تخریب دندون های من هم بالاتر رفت. پس بخشی از درگیری ذهنم شد. چند وقت پیش که تهران رفته بودم، دندان برایم موضوع خاصی شده بود. مخصوصا که نگاه میکردم به کارمندان جزء اتوبوسرانی که باید از کنارشون توی اون دود و دم رد میشدی. آه، دندونهای بزرگ یک مرد رو میدیدی که خیلی هاش ریخته و چند تا نیشش به زور مونده.

یعنی اون شخص سواد مسواک زدن نداشت؟ منکه بعید میدونم طرف ندونه. مثلا خود من، هر شب مسواک میزنم و در طول روز دارم چند بار نخ دندون میکشم. این ها باعث میشن که به چیز دیگه ای فکر کنم. مثلا فکر کنم که خب، از وقتی یهویی هوا آلوده تر شده من کم خون تر شده م، و احتمالا جذب کلسیمم هم بیشتر پایین رفته...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد