آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

یک کم آبروی گوگول رو ببریم

ببینید نتیجه خروجی بررسی من برای "شاخص سهولت "کسب و کار روسیه" 2017" چی بوده این بار تو گوگل:

 

همه ش، سه خروجی. هر سه هم بی ربط و دومیش اصلا نوشته "ضدصهیونیستی". اصلا این خروجی هیچ ربطی به ورودی من نداشته به جز اون کلمه روسیه ش (!)

به جز اینکه در خروجی هاش آی دی من رو دخیل میکنه. دقیقا هم میدونه من کی هستمو دوست داره فقط همین سه خروجی رو بهم بده. ما که رفتیم بقیه موتورها رو مثل bing و yahoo رو هم امتحان کنیم...

نظرات 2 + ارسال نظر
دیوانه یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 11:43

از اینکه اینقدر برای گوگل مهم هستی که برات خروجی تحریک کننده می فرسته باید بهت تبریک بگم

موفق باشی

بنظر میاد گوگل داره واسه هر آدمی این کار رو میکنه. بازم به آگاهی تو

دیوانه شنبه 18 آذر 1396 ساعت 09:09 http://www.delirium.blogsky.com/

سلام
منم مطلبت رو سرچ کردم همین سه خروجی رو داد
فکر نکنم کاری به Ip داشته باشه چون بلاخره من با یه آی پی متفاوت سرچ کردم

سلام
فک کنم گفتم آی دی. و نه آی پی. من همین مطلب رو با bing سرچ کردمو خروجی غیرتحریک کننده و کاملا ماشینی داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد