آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

چقد من بدم میاد از این لباس بیشعوری

"لباس بارداری | لباس حاملگی | لباس راحتی زنانه | لباس زیر زنانه | لباس مجلسی"

اینها تبلیغاتیه که بارها و بارها به یک دختر به سن بلوغ رسیده به بالا تبلیغ میکنند. از آنجا که من یک ترنسم، وقتی زنی رو ببینم که لباس اینطوری پوشیده ازش بدم میاد. مخصوصا که اون زن خواهر نفهم مجرد من باشه، دیگه بیشتر ازش بدم میاد.

خواهرم، بارها و بارها خواست از این لباس ها بپوشه و پاره شد. تا اینکه دیگه ما فکر کردیم کی میتونیم راحتش بذاریم با این پوشش.

من از زنی بدم میاد که لباس تنگ میپوشه که بگه سینه هام بزرگ شده و دیگه من چاق شده م طوری که مناسب بارداری هستم؛ چاق شده م پستون بندمو ببینید. این نشان از زیبایی و تناسب من داره ... حالا شما فک کنید از زن برادرهام هر قدر متظاهر به لباس عفت پوشیدن هستن تا اون خواهرم متمایل به پوشیدن چنین لباس هایی هستند تا خودنماییو گاهی هم نشون دادن اینکه خودبخود این طور هستندو کسی نباید نگاهشون کنه و ازین نمایشها که یک سریشون مجبور بودن خودشون سانسور کنندو یک سریشون هم میدونم بالاخره روزی میاد که به حریمم احترام بذارند چون من نذاشتمشون از جلو چشمام رد بشن...

نظرات 1 + ارسال نظر
شایان پنج‌شنبه 9 آذر 1396 ساعت 15:22

خب اینایی که میگی یه واکنش غریزیه بیشترشون...ببخشیدا ولی این چاق شدن و نشون دادنش به بقیه یه جور ابراز تمایل واسه جفتگیریه فک کنم. منظورمو خوب نرسوندم :/
ترنسی؟؟؟

ترنسم. شایدم، اینطور به نظر میاد. به هر حال من تو خودم ندیدم از این نشون دادن تمایلات زنانه که اینا معلوم نیست تحت تبلیغات جهانی نشون میدن یا هر چی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد