آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

دوست داشتم

دوست داشتم نت که میام با جیب خودم باشه. این طوری هر وقت دوست داشتم طوری بیام که خودم اختیار همه چیز رو داشته باشم. الآن یک حساب کارت بابام رو میدونم و به زور هر بار بهش میگم شارژ کردمو از گوشی وصل میشم. گوشی من تنها راه ارتباطیم با اینترنته. این گوشی رو دست دوم گرفتم. بعد از این گوشی اینترنت خانگی هم نمیگیرم. هر وقت نت خواستم از عمومیش هاش میخوام برم نت.

شما فکر کنید که مشکلات زیاد هست با گوشی. چون به محض اینکه وصل میشم از اون طرف از طرف اطلاعات وصل میشندو خودشون رو نشون میدن. دوست داشتم از اینترنتی وصل بشم به نت که از این طرف کسی نتونه بهم ابراز ارادت کنه.

از طرف دیگه هم دوست داشتم فقط برا سر زدن بیام تو نت. دوست داشتم آدما اگر باهام کاری داشتند واقعا برام پست کنند. حتی نه ایمیل، بلکه پست.

اصلا دوست ندارم هیچ کس تو زندگیم دخالت کنه. هربار که گوشیم رو خاموش میکنم بعدش مجبور میشم دوباره روشنش کنم. چون باید حداقل برا مقاله ای که مینویسم باهاش برم نت.

اینترنتی که دست خود آدم نباشه اصلا بدرد نمیخوره. دوست داشتم انقدر پولدار میشدم اول از شر این پایان نامه راحت میشدمو بعد هم از شر این اطلاعاتی ها.

نظرات 2 + ارسال نظر
دیوانه دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 23:36

شرمنده
یادم نبود خودت متخصصی خانم دکتر

منظورت من بود؟

دیوانه دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 08:17 http://www.delirium.blogsky.com/

فیلتر شکن استفاده کن

ساده ای تو، از این بیشتر در نفوذیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد