آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آیا سایت بیترکس آمریکایی میلیون ها تومن سرمایه ایرانی را بازخواهد گرداند؟

قبلا به شما گفته بودم که ذات "بیت کوین" چیز خوبیه. بیت کوین مثل هر کالای دیگه ای میتونه ارزشمند باشه. حال که قابلیت تبادل ارزی هم داشته باشه که دیگه چه بهتر. البته حساسیت ها نسبت به بیت کوین هم لازمه و هم تاحدی قابل توجه. ولی خب شما درنظر بگیرین، وقتی که در تحریم باشیم، چیزی مثل بیت کوین در حد ارزش تبادل بین فردی به طور کلی چیز خیلی خوبی هست.

به طور کلی بد نیست بخشی از دارایی خودمون رو به بیت کوین تبدیل کنیم. این کاریه که الآن آمریکایی با بخشی از غذای سگشون دارند انجام میدند، و هنوز مونده که بخواهند واقعا روی بیت کوین سرمایه گذاری قابل توجهی داشته باشند. اما، نکته ای که هست اینه که از قدیم هم بوده که بازار بورس کلا، بازار نزول خوریه. چه بورس ایران که مبنای اون بانکهای نزول خور ایرانی هستند و چه بازارهای معاملات ارز دیگه. اینه که من اصلا توصیه نمیکنم برین سمت trade در این بازارهای کثیف و یا پول خودتون رو بسپرید به کسی برای این منظورها.

اخیرا اعلام شده که سایت bittrex آمریکایی میلیون ها تومن سرمایه ایرانی ها را بلوکه کرده. ایران هم یک سایتی باز کرده به اسم bittrex.ir تا بتونه پول های بلوکه شده ایرانی ها رو با گرفتن امضای طومار پس بگیره. من هم طومار رو امضا کردم. چون این کار، کار کثیفیه. لینک زیر رو هم میذارم تا شاید شما بخواین طوماری رو برا دوستانتون امضا کنید:

در اعتراض به رفتار ناشایست بیترکس و پی گیری و باز پسگیری ارز های بلوکه شده کاربران ایرانی،میتوانید در سایت Bittrex.ir طومار را امضا کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 17:13

من کلا صفر شدم

یکی (همین م. مظفری معروف وبلاگم) اصلا کلا کارش این بود که باسم صفر شدم پولا مردمو بالا بکشه. ما هرچی خوردیم از خود خوردیم. ازماست که برماست

Shayan سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 23:34 http://florentino.blogsky.com

نفهمیدم چی بود ولی فک کنم این بسته شدن بی ربط به سو استفاده از این حسابا واسه دور زدن تحریم و معامله قاچاق نیست

من خودم بشخصه یکی از اون تریدرها رو میشناسم. کارش کلاه برداری از آدمای معمولی مثل من بود. در کل نمیشه گفت به معامله قاچاقو این جور چیزا ربط داره. هرچند تریدرهای اصلی که رو دوش مردم وایسادن ککشون نمیگزه؛ فوقش میان میگن ضرر کردم پول تو رو صفر کردم که ضررم رو بدی. این وسط فقط یک عده بدبخت که به ذره ای به این کوین وابستگی نشون داده ن، له میشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد