آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

فعال ترین آدم بیمارستان: منشی

دکتر داریم دیگه این دوره زمونه که فقط به درد امضا کردن میخوره. رفته ایم دکتر فعال ترین کسی که دیده ایم منشیه. وگرنه دکتره بعد از سه ساعت تاخیر از ساعت گفته شده تشریف آوردند. کل 29 تا مریض رو در کمتر از یک ساعت ویزیت کردند و تموم شدو رفت (یعنی تقریبا هر مریضی 5 دقیقه)

حالا که همه نوبت ها رو یا اینترنتی و یا تلفنی کرده اند، یک پیرمرد و دختر جوانی که میگفتن از ساعت سه بعد از ظهر از روستا آمده بودند تا همین 8 شب معطل شدند تا یا منشی به اون ها نوبت آخر وقت این دکتر رو بده و یا نوبت روز 4 شنبه. پیرمرد که عاصی شده بود، صداش دراومد و به منشی گفت این چه وضعشه. نمیدونیم به کی بگیم؟ اومد به کناریش هم شروع کرد به گفتن. اونم نه گذاشت و نه برداشت و بهش گفت: اصلا برای چی وایسادی؟! برو 4شنبه بیا.

منشی گفت که حق نداشتی سرصدا کنی. حالا من در حق شما لطف کردم. وگرنه باید میرفتین و همون 4 شنبه میومدین. پیرمرد با دختر یک یکساعت و دوساعت دیگه نشستن و آخرش خسته از روز تلف شده از بیمارستان بی نتیجه رفتند. داشتم فکر میکردم اگر این زمان تلف شده رو پیرمرد و دختر دو نفری روی هم به دنبال علم پزشکی رفته بودند، از این پزشک مفت خور بی نیاز شده بودند و این همه هم وقت و هزینه هدر نمیدادن

نظرات 1 + ارسال نظر
Shayan دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 21:51 http://florentino.blogsky.com

تو کشورهای جهان سومی بدبخت مثه خودمون مردم دغدغه شون زنده موندنه و به تبع همین دغدغه پزشکا انقد فک میکنن گه خاصی ان

خیلی پشیمونم از اینکه ایرانیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد