آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

دبیرستان غیرانتفاعی و غیردولتی امام حسین (ع) وابسته به سپاه

مدرسه امام حسین، مدرسه ای بود که من از سال 1376 تا سال 1382 توش با آدمهای ناجوری آشنا شدم. اگر در مورد این مدرسه شنیده باشین، پزشون اینه که ما فقط از کسانی که آزمون ورودی پذیرفته شده باشن و معدلشون هم 19 به بالا باشه پذیرش میکنیم. و فرزندانتون هم باید چادری باشن. خب، زمان من کسایی که سپاهی بودند، پولدار شهر بودند و اندکی فرهنگی بودند دوست داشتند بچه هاشون برن یک هم چین مدرسه ای، چون رتبه های سه رقمی کنکور زیادی معرف اون مدرسه در سطح شهر شده بودند. این مدرسه موسسه آموزشی زبان های خارجی هم داشت که هنوز فکر میکنه کیه.

بابای من هم، من رو نوشت یک چنین مدرسه ای. همه آرزوی من این بود که وقتی سختی های مدرسه رو در کنار بچه های زبون نفهم اونجا میگذروندم، دانشگاه دولتی قبول بشم و دیگه از اونها جدا بشم.

مدرسه به دو دسته تقسیم میشد: یک دسته کادر مدرسه و دسته دیگه خود بچه های کادر همراه سایرین بودند. همه هم مجبور بودن چادر بپوشند. من در تمام دوران مدرسه، مثل خیلی وقت ها که به بغل دستم نگاه میکردم و با هرکسی بغل دستم بود دوست میشدم، دوست شدم.

ولی مدرسه پر آزاری بود به علاوه کادرش. بچه های مدرسه همه سناریوهای ناجوری رو حفظ بودند و گاهی من در تله های اون ها قرار میگرفتم. چقد از دست این بچه ها آسیب دیدم تا این سناریوها را یاد گرفتم. گاهی سناریوهاشون رو هم مثلا تو جاهایی مثل بازی دسته جمعی هندبال دسته جمعی اجرا میکردن. طوری که مربی معمولا تاکید داشت من ذخیره باشم. انقدر هم تعداد این بچه ها زیاد بود و انقدر هم زیاد با اون ها بر خورده بودم که فکر میکردم همه دخترهای دنیا و همه کادرهای مدرسه های دنیا این طورین.

این چند روزه هم دیده م راه انداخته ن مراکز مطالعاتی برای کنکوری ها که با جایی به اسم حافظ ثمین حفاظت میشه. چند وقت پیش رفتیم بررسی و گفتن سن شما از سن مجاز رد شده و ما مهم والدین بچه س که باید همراهش بیاد برا ثبت نام. اینها رو که دیدم یاد موسسه آموزش زبانهای خارجی امام حسین افتادم که منشیش چقد من رو سر 5 دقیقه تاخیرهایم اذیت میکرد. واقعا الآن خیلی خوشحالم که اون دوران گذشته. به همه هم پیشنهاد میدم که مدرسه میرن دولتی برن. و یا جایی نرن که جایی مثل حافظ ثمین مسئول حفاظت از بچه ها باشه. چون همه ش دروغه و قصد کادر درست کننده اون ها و بچه هاشون بازی کردن سناریوهای پیچیده ای که فقط نتیجه ش نابودی چند نفره که سناریو رذیلانه آن ها رو بلد نیستن و یا شاید اصلا فارسی بلد نباشن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد