آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

چرا حجاب (2)؟

عکس سمت راست تصویری از منه وقتی که روسری، مقنعه چیزی سرم نیست. میخواستم بپرسم حالا شما این نقاشی رو از من دیدین تحریک شدین؟ میخواستم بپرسم عفتم نقش برآب شد، من رو تو این نقاشی دیدین؟

این عکس رو کسایی که من رو دیده ن گفته ن خودم هستم. این نقاشی منه. صورتم هم همین قدر که میبینین سبزه س. برا اینکه لباسم به تنم بیاد صورتی پوشیده م.

آیه قرآن هست که میگه روسری بلند بپوشن که به عفت شهرت پیدا کنندو مورد آزار و اذیت قرار نگیرن. حالا میخوام بپرسم مروه شروینی در بلاد کفر روسری پوشید بیشتر مورد سوءقصد قرار گرفت و 50 بار چاقو خورد یا اگر روسری نمیپوشید کسی نمیفهمید و انقدر آزار نمیدید. هرچند که شیوخ ما زبونشون از اون درازتره که براحتی میگن اصلا اون زن نباید به بلاد کفر میرفت.


پ.ن: واقعا موضوع حجاب نیست؛ موضوع بیشعوریه. من رفته م بخش بازپرسی دادگستری برا یک موضوعی شکایت داشتم. اونجا خب میدونین از بیرون درش اصلا میگن خانوم مانتو حجاب کامل نیست، تو چادرتو بپوش. بعد رفته م مرده منشیه میگه خانوم برو بیرون وایسا. بعد از مدتی بهش میگم خسته شدم میخوام بشینم. حالا نشسته م میبینم روزنامه و مجله اینا جلوی میز کم گذاشته ن. یادم نیست چی ازش پرسیدم. ولی تا سوالی ازش کردم گفت برا همینه که بهت میگم اون بیرون وایسا (انگار من داشتم باهاش لاس میزدم)

الآن حجاب خانومای تاجیک به نظرم کامله. یک روسری بلند مثل جلباب میذارن و فقط دو طرفش رو طوری نزدیک هم میکنن که گردنشون دیده نشه. تو آیه قرآن هم به نظر من اون گردنه بیشتر مطرحه.

نظرات 3 + ارسال نظر
دیوانه چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 12:54 http://www.delirium.blogsky.com/

شیر میره مرخصی و خرگوش رو میزاره جانشین
خرگوش روباه رو احضار میکنه و چون دل پری داشته بهش میگه تو چرا کلاه نپوشیدی ؟
روباه میگه هوا گرمه !
خرگوش میگه حرف نباشه اینکفشها چیه پوشیدی ؟
روباهمیگه چشه ؟
میگه زشته مناسب جنگل ما نیست
اینو تنبیه کنید !!!
چند روز این کارو میکنه
روباه زنگ می زنه به شیر که این دیوونه کیه گذاشتی
شیر به خرگوش میگه می خوای گیر بدی گیر درست بده
روباه رو بفرست سیگار کنت بگیره برات اگه بلند گرفت بگو کوتاه می خواستم اگه کوتاه گرفت بگو بلند می خواستم بعد تنبیهش کن
خلاصه یک ماموریت مبهم بده بعد رو جزییات تنبیهش کن

خرگوش روباه رو می خواد بهش میگه برام سیگار کنت بگیر
روباه میاد یک کنت بلند میده خرگوش عصبانی میگه کوتاهمی خواستم
سریع روباه یهکوتاه هم میده و میگه اینم گرفتم قربان
خرگوش که بهانه غر زدن رو از دست داده بوده یکهو میگه
تو چرا کلاه نمی پوشی ؟
این چه کفشیه
اینو شلاق بزنید ...

خیلی جالب بود

دیوانه سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 13:31 http://www.delirium.blogsky.com/

یاد ماجرای خرگوش و روباه افتادم
وقتی خرگوش جانشین شیر شده بود و هی به روباه گیرهای الکی میداد
که چرا کلاه نداری چرا کفشات اینطوریه

داستان حجاب هم همینطوره
خب چی بگه ؟
بگه چرا دزدی می کنید ؟
چرا رانتخواری هست
چرا پارتی بازی هست
چرا شایسته سالاری نیست و ...
وقتی خودش محصول همین سیستم هست چی بگه ؟
میگهچرا حجاب نداری ؟

عجیبه خرگوش به روباه میگفت؟ انتظار داشتم روباه مکار باشه و به خرگوش این چیزا رو بگه

سمیه دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 20:27 http://dreams22.blogsky.com

خانوما چه اینجا چه اونجا چه با حجاب چه بی حجاب، چه پوشیده چه برهنه، امنیت ندارن
تموم شد رفت... چه قرآن چه هر کتاب آسمانی رو اگه همه قشنگ و دقیق مطالعه میکردن، کل دنیا به این بی امنی و هرج مرج کشیده نمیشد..
امان از مدعیان بی فکر

آره اصلا موضوع حجاب نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد